Bendrovės aukščiausioji vadovybė suformulavo šias pagrindines kokybės politikos tezes:
Klientų ir kitų suinteresuotų šalių poreikių patenkinimas:
- maksimalus atitikimas techniniams / funkciniams / eksplotaciniams reikalavimams;
- savalaikis sistemų įdiegimas;
- operatyvus garantinis ir pogarantinis aptarnavimas;
- diegiamos perspektyvinius kliento poreikius tenkinančios sistemos;
- kitų suinteresuotų šalių reikalavimų nustatymo ir įgyvendinimo valdymas.
Organizacijos tikslų siekimas:
- veiklos tęstinumo ir pelningumo užtikrinimas;
- išlaikyti lyderystę specifiniuose veiklos segmentuose;
- darbuotojų pasitenkinimas darbu, aplinka ir darbo rezultatais;
- darbo sąlygų (įskaitant tinkamo darbo užmokesčio) užtikrinimas;
- darbuotojų noras mokytis ir tobulėti;
- reikalingų išteklių skyrimas nuolatiniam tobulinimui užtikrinti;
- užtikrinti nuolatinį veiklos kokybės gerinimą.